نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

هدف از تحصیل رشته پرستاری در ترکیه، آموزش و انجام تحقیقات برای انجام خدمات مرتبط با حفاظت از سلامت فردی، خانواده و جامعه است. در این راستا اجرای کلیه فرآیند درمانی لحاظ شده توسط پزشک، بوسیله پرستار مربوطه برنامه ریزی شده و انجام می­شود. همچنین انجام مراقبت از بیمار نیز بسیار مهم است.

تحصیل رشته پرستاری در ترکیه

پرستاری یک حرفه محبوب در سراسر جهان بوده است. در حقیقت رشته پرستاری یک حرفه در حال تکامل است که در زمینه های مختلف با گرایش ها و زیرشاخه های مختلف در رشته پرستاری مانند بهداشت عمومی، پرستار بیهوشی، پرستار مدرسه و بسیاری دیگر تکامل یافته است. تحصیل رشته پرستاری در ترکیه اطلاعات و فرصت های زیادی را برای فرد فارغ التحصیل فراهم می­کند. همچنین کشور ترکیه در منطقه آموزش عالی اروپا شرکت کرده است که فرآیند بولونیا را اجرا می­کند و این امر خود نشان دهنده آن است که سیستم آموزشی ارائه دهنده رشته پرستاری در کشور ترکیه به وجود استانداردهای آموزش عالی و با کیفیت معروف است.

علاوه بر این، دانشجویان بین المللی با انتخاب محل تحصیل در کشور ترکیه این امکان را خواهند داشت که در میان تنوع صدها دانشگاه در ترکیه و محیط چند فرهنگی آن حضور داشته باشند و درحقیقت چه راهی بهتر برای گذراندن چهار سال تحصیل در کشوری پر از زیبایی های طبیعی و میراث تاریخی. اگر مایل به ادامه تحصیل رشته پرستاری در کشور ترکیه هستید، می­توانید با مدرک لیسانس در رشته پرستاری شروع کنید که می­تواند در چهار سال تکمیل شود.

پس از آن، در صورت تمایل می­توانید دوره های تخصصی را برای گذراندن مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا دنبال کنید. داشتن تخصص در پرستاری به شما کمک می­کند تا حرفه خود را در زمینه های پیشرفته تر و چالش برانگیزتر توسعه دهید. 

https://aralgam.com/%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

با توجه به این که کشورهای زیادی در جهان هستند که می‌توانند به عنوان یک مقصد تحصیلی ایده‌آل در نظر گرفته شوند، در این بخش می‌خواهیم به مزایای تحصیلی در کشور آمریکا بپردازیم؛ تا شما عزیزان را در انتخاب یک کشور مناسب برای ادامه تحصیل خود و فرزندانتان راهنمایی کنیم.

تحصیل در کشور آمریکا همواره میان دانش‌آموزان و دانشجویان سرتاسر جهان یک گزینه بسیار عالی برای تحصیل به شمار می‌آمده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این محبوبیت وجود برنامه‌های متعدد تحصیلی و دانشگاه‌های فوق‌العاده در این کشور است. دوره‌های تخصصی و تحقیقاتی آمریکا که اغلب با دریافت بورسیه‌های تحصیلی نیز همراه بوده است، به عنوان جذاب‌ترین دوره‌های تحصیلی در این کشور در نظر گرفته می‌شود.

مزایای دریافت بورسیه های تحصیلی

به گزارش سایت معتبر رتبه‌بندی کشورهای جهان، آمریکا میزبان ۱۰ دانشگاه در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان است. تحصیل در کشور آمریکا مزایای بسیاری دارد که در ادامه به چند مورد دیگر پرداخته‌ایم.

نظام آموزشی با سطح کیفیت جهانی

نظام آموزشی کشور آمریکا به عنوان یکی از بهترین نظام‌های آموزشی در جهان شناخته می‌شود. امروز سیستم آموزشی این کشور با توجه به سرمایه‌گذاری‌های دولت آمریکا از بهترین و به روزترین روش‌های تدریس در جهان استفاده می‌کنند. همچنین کادر علمی بی‌نظیر موسسات آموزشی در این کشور سبب شده است تا سطح تحصیلات و دانشگاه‌های آمریکا چندین برابر شود.

وجود برنامه‌های متعدد تحصیلی

برنامه‌های تحصیلی متعدد برای دانش‌آموزان داخلی و خارجی از مزایای کم‌نظیری است که در کشور آمریکا وجود دارد. این برنامه‌های تحصیلی متعدد در زمینه‌های مختلف تحصیلی همواره به دانش‌آموزان این امکان را داده است که علاقه خود را در موسسات آموزشی این کشور دنبال کنند.

فعالیت‌های درسی و غیر درسی بسیار در موسسات آموزشی

وجود فعالیت‌های درسی و غیر درسی در موسسات آموزشی معتبر کشور آمریکا سبب شده است تا تحصیل در این کشور در میان دیگر کشورهای برتر جهان برتر به نظر برسد. فعالیت‌های علمی بسیار در این موسسات آموزشی امکان شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان را بسیار بالا می‌برد. همچنین وجود برنامه‌های غیر درسی بسیار در کشور آمریکا باعث شده است تا تحصیل در این کشور برای دانش‌آموزان و دانشجویان سرگرم‌کننده باشد تا بتوانند از یک‌نواختی تحصیل فاصله بگیرند.

نکات برجسته بورسیه های تحصیلی آمریکا

بورسیه‌های تحصیلی در آمریکا نیز به خودی خود دارای مزایایی هستند که باعث شده دانشجویان بسیاری سالانه به دنبال دریافت آن‌ها باشند. از ویژگی‌های مثبت بورسیه‌های تحصیلی در کشور آمریکا می‌توان به تعداد بالای آن‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی و رشته‌ها اشاره کرد. این بورسیه‌ها دسترسی به تحصیل در آمریکا را برای دانش‌آموزان و دانشجویان راحت‌تر می‌کند. در ادامه به بررسی مزایای دیگر بورسیه‌های تحصیلی این کشور می‌پردازیم.

https://mmconsultingfirm.com/fa/%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3%db%8c%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/U.S. Scholarship



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

به طور کلی هزینه های مربوط به مواد آموزشی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در دروس رشته دندانپزشکی، باید توسط خود دانشجویان تهیه شود. در مقایسه با سایر رشته ها مانند حقوق، دانشجوی دندانپزشکی به دلیل هزینه های مواد، ابزار و همینطور کتاب هزینه های بیشتری دارد.

برای تحصیل در این رشته در دانشگاه هایی که نیاز به آزمون ورودی ندارند(تحصیل در دانشگاه های خصوصی ترکیه)، هزینه تحصیل شما بین 10 تا 25000 هزار دلار سالانه خواهد بود.این در حالی است که هزینه تحصیل دندانپزشکی در ترکیه با توجه به نوع دانشگاه دولتی متفاوت بوده و می­تواند سالانه رقمی معادل  1000 تا 3000 دلار باشد.

برای مثال در طول تحصیل دندانپزشکی در ترکیه، یک دانشجو مبلغی بین 1000 تا 1500 لیر(معادل 220 تا 330 یورو) برای خرید ابزار و وسایل خود می­پردازد. به همین علت بسیاری از دانش آموزان این وسایل را در صورت امکان از دانشجویان ترم بالاتر تهیه می­کنند.

لازم بذکر است که در برخی از دانشگاه های ترکیه، دانشجویان این ابزار و وسایل را به علت آنکه در هزینه های آنها گنجانده شده است، به صورت رایگان دریافت می­کنند. همچنین این ابزارها و وسایل می­توانند به صورت گروهی توسط خود دانشگاه با هزینه کمتری تهیه شوند. در هر صورت، هزینه مواد به طرز شگفت آوری زیاد نخواهد بود و فقط در نیمه دوم تحصیل فرد و در طی گذراندن مراحل بالینی مورد نیاز خواهد بود.

همچنین برنامه های بورسیه و اسکالرشیپ های مختلفی نیز بسته به دانشگاه محل تحصیل وجود دارند که دانشجویان رشته دندانپزشکی می­توانند برای دریافت کمک هزینه های مختلف بسته به میزان هزینه هایشان درخواست داده و اقدام کنند.

 

https://aralgam.com/%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

انتخاب یک کشور خارجی برای اقامت خود و خانواده‌تان‌ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تصمیماتی در نظر گرفت، که در طول زندگی اتخاذ می‌کنید. بنابراین همواره این موضوع مطرح است که برای مهاجرت به کشورهای خارجی تمامی موارد و جوانب کشور مورد نظر را بررسی کنید تا پس از مهاجرت با مشکل مواجه نشوید. آمریکا با توجه به مزایای بسیاری که دارد، یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی به شمار می‌آید که برای تمامی افراد ویزاهای مناسبی طراحی کرده است.

مهاجرت به آمریکا

از ویزاهای متعدد کشور آمریکا می‌توان به ویزای کار، ویزای سرمایه‌گذاری و ویزای تحصیلی آمریکا اشاره کرد. هر کدام از ویزاهای موجود برای دریافت اقامت در این کشور دارای مزایای خاصی هستند که برای گروهی از افراد مناسب‌ می‌باشند. برای مثال ویزای کار آمریکا برای افرادی مناسب است که سنی حدود ۲۵ تا ۳۵ سال دارند و یک دعوت‌نامه شغلی از کارفرمایان این کشور نیز دریافت کرده‌اند. البته که این تمامی شرایط لازم نیست و تنها بخشی از مواردی است که برای دریافت ویزای کاری آمریکا نیاز پیدا خواهید کرد.

اکنون نوبت به آن رسیده است که مزایای دیگر مهاجرت به آمریکا را هم مرور کنیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری در خصوص انتخاب مقصد مهاجرتی خود بگیرید.

در ادامه چند نکته مثبت دریافت ویزا و اقامت در این کشور را بررسی می‌کنیم:

  • سیستم درمانی فوق‌العاده با کیفیت

کشور آمریکا دارای یکی از بهترین سیستم‌های درمانی در جهان است که دارای بیمارستان‌های مجهز و کادر آموزش دیده بی‌نظیری می‌باشد. از سال ۱۹۷۵ حدود ۹۰ درصد از نوآوری‌های صورت گرفته در علوم پزشکی جهان، به نام آمریکا و با تلاش دانشمندان این کشور بوده است

  • نظام آموزشی و دارا بودن بهترین دانشگاه‌های جهان

نظام آموزشی در کشور آمریکا یکی از برجسته‌ترین نکات مثبت برای مهاجرت به آمریکا است. همانطور که شاید بدانید این کشور میزبان بهترین دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی در کره زمین است. به گزارش موسسه آمار معتبر کیو ‌اس ورلد یونیورسیتی رنکینگ (QS World University rankings) نیمی از برترین دانشگاه‎های جهان در این کشور قرار دارند.

  • یکی از برترین اقتصادهای جهان

آمریکا با سرمایه‌گذاری بسیار در حوزه اقتصاد توانسته است به یکی از برترین اقتصادهای جهان تبدیل شود. این کشور مالک یکی از ده ارز اول دنیا یعنی دلار است که نشان‌دهنده ثبات قدرت و ثبات در اقتصاد آمریکا است.

  • موقعیت‌های شغلی مناسب

کار و افتخار به انجام آن در میان مردم آمریکا بسیار رواج دارد. این کشور دارای موقعیت‌های شغلی زیاد و با کیفیتی است که باعث شده نرخ بیکاری این کشور در سال ۲۰۲۱ برابر با ۵.۴ درصد شود. کارفرمایان در کشور آمریکا با استقبال فراوان به دنبال نیرو‌های بین‌المللی نیز می‌گردند تا بتوانند ویزای این کشور را دریافت کنند

  • گستردگی جغرافیایی

آمریکا یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان است که به دلیل این پهناوری مناسب دارای مناطق جغرافیایی مختلف، مناطق مسکونی متفاوت و گستره قیمتی بالا است. هر شخصی می‌تواند با توجه به سلیقه خود در یکی از ایالات این کشور ساکن شود

  • جاذبه‌های طبیعی

یکی دیگر از نکات برجسته مهاجرت به آمریکا وجود جاذبه‌های طبیعی بسیار است که اقامت شما در این کشور را لذت‌بخش‌تر می‌کند. آمریکا دارای بیش از ۵۹ پارک ملی و هزاران جاذبه گردشگری دیگر می‌باشد که گردشگران را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کند.

 

https://mmconsultingfirm.com/fa/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

خرید ملک در ترکیه و مخصوصا استانبول مخصوصا در سال های اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.
علت این استقبال میتواند شرایط نامناسب اقتصادی در ایران و عدم وجود امنیت اقتصادی اشاره کرد.
با توجه به آینده کشور ترکیه و اقتصاد آن و آزادی هایی که در این کشور وجود دارد فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در آن فراهم شده است.
همچنین با توجه به قیمت های بالای ملک و زمین در ایران نسبت به ترکیه منطقی به نظر می رسد که بخشی از سرمایه ها بر روی ملک در کشورهای خارجی و مخصوصا ترکیه وارد شود.


ویلا های مجلل با طراحی مدرن در محیط زیبا در استانبول
این ویلا به خوبی نگهداری شده است در یک مکان بسیار مناسب در منطقه سارییراست که در سمت اروپایی استانبول، در شمال شهر واقع شده است. این یک منطقه به طور مداوم در حال توسعه با بسیاری از سرمایه گذاری های جدید و مجتمع های تازه ساخته شده است. فاصله تا ساراییر 4 کیلومتر است، 8 کیلومتر از مرکز خرید معروف ایستینیه پارک، 11 کیلومتر تا بزرگراه ای - 6 و 17 کیلومتر به بشیکتاش.
ویژگی های این ویلا های ویژه در استانبول ترکیه
این پروژه در 7.200 مترمربع زمین و از مجموع 18 ویلا تشکیل شده است. همه این ویلاها دارای 4 اتاق خواب و اندازه متفاوت بین 182 و 245 متر مربع است.
داخلی ویلاها، مدرن و زیبا تزئین شده است. آنها یک گاراژ خصوصی دارند، دو طبقه که یکی از آنها یک اتاق زیر شیروانی لوکس است و آشپزخانه به اتاق نشیمن متصل است. مجتمع طبقه بالا در یک باغ زیبا با منظره ای با استخر خوب نگهداری می شود.
ویلا های مدرن و دنج ، راحتی و آرامش زندگی در یک خانه غوطه ور در طبیعت در وسط یک شهر بزرگ و شلوغ را ارائه می دهد. شما می توانید از زندگی خود در اینجا به طور کامل لذت ببرید. پس از یک روز کاری طولانی، می توانید از باغ، استخر وسالن اجتماع در جمع لذت ببرید. این مجموعه همچنین دارای پارکینگ، امنیت، سیستم دوربین و باغ های منظره ای و غیره می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

برای خرید رسمی خانه در ترکیه باید اول پس ازبازدید از املاک ، بررسی (سند، پایان کار و موارد دیگر) ملک قرارداد اولیه ﴿قولنامه﴾ در املاک نوشته می شود و طرفین آن را امضا می کنند.

در این مرحله بخشی از مبلغ قرارداد توسط خریدار به فروشنده داده میشود.

پس از این مرحله شرکت املاک موظف است به اداره ثبت اسناد و املاک رجوع کرده و جهت فروش ملک پرونده جدید باز کند.

معمولا پس از آماده شدن مدارک انتقال ملک ، در اداره ثبت اسناد و املاک ترکیه ، به مالک یک پیامک ارسال شده و تاریخ امضا و انتقال سند را در آن مشخص می نمایند.
در تاریخ مشخص شده مالک به همراه خریدار به اداره ثبت اسناد و املاک مراجعه کرده و پس از دریافت مابقی پول اقدام به امضای مدارک ، در حضور مامور اداره ثبت و مترجم رسمی فارسی زبان کرده و به این صورت انتقال ملک انجام می گیرد.﴿برای خارجیانی که به زبان ترکی تسلط ندارند حضور مترجم رسمی و مورد تایید اداره ثبت اسناد الزامی است﴾

مدارک مترجم در روز اول مراجعه مالک و خریدار به اداره ثبت اسناد و املاک می بایست در پرونده قرار گیرد.

پس از امضا ، سند اصلی توسط خریدار در همان روز دریافت می گردد.

پس از دریافت سند می توانید برای اقامت ترکیه اقدام کنید.


اگر ملک به صورت وکالت نامه ای خریداری می شود نیز اصل وکالت نامه به همراه ترجمه به تائید سفارت ترکیه در ایران رسیده و می بایست از روز ارائه درخواست در پرونده قرار بگیرد.


مدارکی که خریدار باید به اداره اسناد و املاک ترکیه ارائه دهد
1. 6قطعه عکس.
2. شماره مالیاتی(با مراجعه به اداره مالیات ترکیه قبل دریافت است).
3. اصل و ترجمه تایید شده پاسپورت خریدار.
4. ارائه مدارک مترجم رسمی که از خود مترجم دریافت می شود.
5. ارائه اصل و ترجمه تایید شده وکالتنامه(در صورت خرید وکالتی).

امضا سند (تاپو) و احرازمالکیت رسمی
مراحل انتقال سند ملک بدین صورت است که پس از دریافت این مدارک، فروشنده انتقال سند (تاپو) به نام شما را در دفتر ثبت و اسناد رسمی درخواست میکند و مراحل خرید خانه در ترکیه به اتمام میرسد.
با توجه به قانون قبلی خرید ملک برای اتباع غیر ترک برای خرید ملک و جهت اخذ اقامت نیاز به انجام مراحل انتقال سند ملک و
مجوز خرید از وزارت نظامی ترکیه در ازمیر را داشتند که گرفتن این مجوز۶ هفته طول می انجامید
اما حال این قانون توسط دولت ترکیه تغییر یافته است و سند زدن بیش از۳-۶ روز طول نمیکشد و نیازی به داشتن مجوز از وزارت دفاع را ندارید و نیازی به عوارض نوسازی
در حال حاضر دولت ترکیه سیاست درهای باز را برای سرمایه گذاران خارجی ملک در ترکیه را دنبال میکند که این امر هر چه بیشتر باعث ورود این قبیل سرمایه گذاران به کشور ترکیه خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

در شرایط اقتصادی حال حاضر یکی از روش‌هایی که به منظور حفظ ارزش پول مورد توجه قرار می گیرد، سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر می باشد. کشور ترکیه به عنوان همسایه غربی ایران طی سال‌های گذشته به یک کشور امن برای سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها تبدیل شده و سرمایه‌گذاری شهروندان ایرانی در ترکیه غالبا در بخش املاک و مستغلات این کشور بوده است. یکی از دلایل حجم بالای خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان شرایطی است که برای اخذ اقامت و شهروندی این کشور وجود دارد. امکان خرید اقساطی ملک در ترکیه از دیگر مواردی محسوب می‌شود که شهرندان سایر کشورها را به سرمایه‌گذاری در ترکیه ترغیب نموده است.

 اطلاعات بیشتر در مورد خرید خانه در ترکیه : https://www.aloapply.com/buy-real-estat-in-turkey/

 

مزایا خرید اقساطی ملک در ترکیه از شرکت سازنده:

  • در این روش قدرت خرید شما بسیار بیشتر خواهد بود و می‌توانید ملکی بهتر از آن‌چه که پول نقد اولیه‌تان قادر به خریدن بود، خریداری کنید. درنتیجه فشار کمتری به خریدار وارد خواهد شد.
  • مخصوصاً زمانی که می‌خواهید یک خانه را پیش‌خرید کنید با پیشنهاد‌های استثنائی از سوی فروشندگان روبرو خواهید شد، زیرا آن‌ها دوست دارند بخشی از واحدها را به فروش برسانند و با مبلغ دریافتی، بخشی از هزینه‌های خود را تأمین کنند.
  • ممکن است شما بتوانید ملک خریداری شده را تا لحظه پایانی با ملکی دیگر تعویض کنید ولی در پرداخت نقدی از آن‌جایی که سند بلافاصله منتقل می‌شود چنین امکانی وجود ندارد.

معایب خرید قسطی ملک در ترکیه از شرکت سازنده:

  • صدور سند شما ممکن است چندین سال به تعویق بیفتد و شما نمی‌توانید از ملک خود جز برای سکونت استفاده دیگری کنید. اگر خانه هنوز به اتمام نرسیده باشد؛ حتی این گزینه برای شما وجود نخواهد داشت.
  • اقامت دائم با سرمایه گذاری در ترکیه به شما تعلق نخواهد گرفت حتی اگر مبلغ خریداری‌شده برای خانه بیشتر از 250 هزار دلار باشد. تنها راهی که می‌توانید اقامت بگیرید دریافت اقامت موقت و تبدیل آن به دائم پس از 8 سال زندگی در ترکیه است.
  • سرنوشت ملک و زندگی شما با سرنوشت شرکت سازنده ارتباط مستقیم خواهد داشت. اگر این شرکت ورشکسته شود و یا در دادگاه محکوم شود اموال آن توقیف می‌شود و متأسفانه خانه شما نیز جزو املاک این شرکت است و شما باید برای دریافت خسارت دوندگی کنید.
  • باید قرارداد کاملاً دقیق نوشته باشد، اغلب شرکت‌های سازنده در قراردادشان یک راه فرار برای عمل نکردن به تعهدات قرار می‌دهند.
  • نوسانات بازار ارزی ممکن است به‌کلی به ضرر شما تمام شود و خانه‌ای را که می‌توانستید با قیمت بسیار کمتر یک جا خریداری کنید را در پرداخت قسطی بسیار گران‌تر بخرید و ضرر کنید.
  • انتخاب‌های بهتر برای خرید را طی چند سال از دست خواهید داد.



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

امروز تعداد زیادی از ایرانیان اقدام به خرید ملک در ترکیه می کنند و بدنبال این ، آنها در جستجوی راهی برای فهمیدن هزینه های املاک در ترکیه با پول ایرانی هستند. توضیح اصلی ایرانیان و افراد خارجی مختلف برای خرید ملک در ترکیه ، ماندن در این ملت است. از آنجا که با خرید یا اجاره ملک در ترکیه ، برای افراد ملل مختلف امکان دریافت کمک هزینه زندگی در ترکیه امکان پذیر است. . به همین دلیل ایرانی های زیادی در مورد قیمت ملک در ترکیه به پول ایران به تحقیق می پردازند.
با توجه به هزینه متنوع لیره در سال 1399 ، که محرک اصلی این داستان است ، فراتر انتظار نیست که انتظار داشته باشیم همه را در تمام سطح هزینه های ملک در ترکیه اعلام کند. از آنجا که هر منطقه و هر شهری شرایط مختلفی دارد. به همین ترتیب ، در یک شهر یا محلی ، صرف نظر از اینکه منطقه بالا یا پایین باشد ، نوع خانه (قدیمی یا جدید ، املاک یا شیروانی و غیره.) بر هزینه ملک در ترکیه به صورت نقدی ایرانی تأثیر می گذارد.


اساس آیین نامه جدید افراد و سرمایه گذاران خارجی در ترکیه می توانند به ارزش 250،000 دلار آمریکا صاحب املاک و مستغلات در ترکیه شوند و طبق قانون ترکیه قادر خواهند بود در خواست خود را مبنی بر اخذ تابعیت ترکیه اعلام نمایند. از طرفی دیگر، سرمایه گذاران خارجی برای حفظ شهروندی خود به عنوان اتباع ترک باید معیار های مورد نظر کشور ترکیه را حفظ کنند. در این راستا افراد باید به مدت 3 سال ملک خریداری شده را حفظ کنند. البته سرمایه گذارانی که بتوانند ملکی را به ارزش 500،000 دلار آمریکا خریداری نمایند، برای کسب اقامت و تابعیت ترکیه نیازی به اثبات شرایط بالا ندارند.
علاقه مندان جهت کسب اقامت می توانند به غیر از خرید ملک در ترکیه با سرمایه گذاری به ارزش 500،000 دلار آمریکا به عنوان سپرده گذاری در بانک های ترکیه اقدام به اخذ اقامت و تابعیت نمایند. البته به شرط آنکه بتوانند به مدت 3 سال سپرده مورد نظر خود را در بانک های ترکیه حفظ کنند.
بنابراین شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه به شرح زیر می باشد.
• حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت حداقل 250،000 دلار آمریکا
• حفظ ملک خریداری شده به مدت 3 سال
• پر کردن فرم و در خواست خود مبنی بر سرمایه گذاری و اخذ اقامت
• 2 قطعه عکس 5*6
• ارائه گذرنامه و یا سندی بر وضعیت تابعیت متقاضی
• ارائه گواهی و وضعیت مدنی
• ارائه رسید واریز مالیات و پرداخت هزینه ها به وزارت دارایی ترکیه

 



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

نکات برجسته اجتماعی ، آداب و رسوم و موقعیت های توپوگرافیکی این کشور که در برخی از مناطق دارای جو سردتر و در برخی از مدیترانه های آرام است ، ترکیه را در کنار بنیاد و مزیت غنی و مزیت غنی خود ، یکی از جذاب ترین ها می کند.

 

خانه در ترکیه و انواع آن

 

وقتی همه این کارها انجام شد ، دریافت کمک هزینه خانه در ترکیه (پذیرش شناسنامه) به عنوان سه پروانه داده می شود که عبارتند از: کمک هزینه اقامت لحظه ای ، کمک هزینه زندگی طولانی مدت مسکن و اخذ تابعیت یا شهروندی ترکیه. به بیان ساده تر ، یک مجوز تنظیم زندگی لحظه ای کمک هزینه ای است که به اتباع دور افتاده اهدا می شود و هدف نهایی آن عبارتند از: صنعت مسافرتی (راحتی مسافر) ، مکاتبات تجاری ، دستورالعمل (به عنوان یک بدیهی) ، بازدید خانواده ، کار یا در این رویداد. که شما در ترکیه زمین دارید. آنها می توانند برای آن درخواست کنند و مشروعیت آن بین نیم سال تا 2 سال است و قابل گسترش است. کمک هزینه زندگی طولانی مدت یا پایدار ، اگر افراد خارج از کشور به مدت 8 سال به سالهای برگشت "کمک هزینه زندگی موقت زندگی" خود را گسترش داده باشند ، می توانند با اطمینان از حقوق اجتماعی ، برای "تنظیم زندگی بدون تغییر" اقدام کنند. در اخذ تابعیت یا تابعیت ، افراد خارجی که با خرید املاک ، عروسی یک ساکن ترکیه ، قرار دادن منابع در بانکهای ترکیه ، شروع یک تجارت و استفاده از هرگونه رویداد 50 نفر از اقامتگران ترکیه را انجام می دهند ، دقیقاً همانطور که دائماً برای مدت طولانی اقامت لحظه ای خود را شارژ می کنند (با توجه به این که آنها 4 سال و نیم از 5 سال در ترکیه گذشتند) ، می توانند برای تابعیت ترکیه اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است که مجوزهای تفریحی ، خانوادگی ، مفید و سکونت برای بازماندگان از معامله انسانی از جمله مواردی است که در ماده 30 قانون شهروندان خارجی و حمایت های بین المللی ذکر شده است.

 

سکونت از طریق مجوز کار در ترکیه

 

انواع کار اجازه می دهد که بتوانید تحت مجوز کار در ترکیه بدست آورید ، و بر این اساس ، کمک هزینه تنظیم زندگی شامل موارد زیر می شود: کمک هزینه کار طولانی مدت ، کمک هزینه کار بی حد و کار رایگان ، که هر یک از آنها شرایط و ضوابط مشخصی دارند. هستند .

 

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای اخذ ویزای ترکیه

 

همانطور که از دستورالعملهای دولت ترکیه در رابطه با اوراق مسافرتی ترکیه مشخص شده است ، به رغم داشتن شرایط برای توسعه و ظرفیت درک ، نامزدها نیز باید شرایط را همراهی کنند:

 

1) قبل از تاریخ مراجعه به مدت طولانی زندگی مستمر داشته باشید (در مدت اقامت شما یک فرد می تواند برای مدت نیم سال از ترکیه خارج شود).

 

2) خرید زمین در ترکیه ، ایجاد مشاغل ، گمانه زنی ها ، حرکت کار و تجارت به ترکیه ، کار در یک محیط کار با مجوز تأیید شده ، اتحادیه با یک مقیم ترکیه ، ویزیت خانوادگی ، کنسانتره در ترکیه ، داشتن یک بستگان (مادر ، پدر ، خواهر ، خواهر و برادر یا جوان) که اخیراً از ترکیه تابعیت دریافت کرده است.

 

3) داشتن رفتار مناسب با آگاهی مهم از انتظارات دیگران برای فعالیت های عمومی ، جلب اعتماد دیگران ، نداشتن رفتار افتضاح یا تقاضای علیرغم خصوصیات جامعه (نداشتن پایه افتضاح در ترکیه).

 

4) امکان برقراری ارتباط به زبان ترکی به حدی که بتوانند در فعالیتهای عمومی تنظیم شوند.

 

5) داشتن حقوق کافی برای کمک به خود و بخش های آنها در ترکیه.

 

6) عدم وجود پرونده در مخالفت با امنیت ملی و درخواست علنی.

 

7) عدم وجود بیماری های غیر قابل مقاومت و جدی.

 

در هر صورت ، با احیای قوانین مهاجرت و شرایط اخذ ویزا و شهروندی ترکیه ، شاید صریح ترین اقدام امروز خرید خانه ای به ارزش هر 250،000 دلار در مناطق شهری مانند ازمیر باشد. دولت ترکیه این امکان را برای اتباع خارج از کشور فراهم کرده است که مایل به گرفتن تابعیت ترکیه و سفرنامه برای خرید ملک ، قرار دادن منابع در صنعت و مبادله ، ایجاد یک تجارت باشند و این تنها نوک کوه یخ است. در این راستا ، آنها می توانند در ترکیه به عنوان یک مقیم ترکیه زندگی کنند و از حقوق شهروندی معادل آنها قدردانی کنند.



:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد